14. 05. 2019

Dobrý den,

letos na jaře jsem si koupil u vaší společnosti automobil Kia, a chtěl bych touto formou vyjádřit pochvalu Vašemu zaměstnanci panu Ing. Dubovi, za profesionální přístup, příjemné jednání a za to, že co slíbil to dodržel. Je vidět, že Vaše firma je v prodeji aut ještě jedna z mála, kde jsem se setkal s tak příjemným jednáním se zákazníkem.

Ať se vám daří!


S pozdravem
 

J.Ř.


09. 05. 2019

Dobrý den,

 

na konci dubna letošního roku jsme u Vás zakoupili vůz Seat Ateca. Prodejkyní byla slečna Táchová, které bychom touto cestou ještě jednou rádi poděkovali. Jednání bylo perfektní a profesionální už od prvního telefonického dotazu na vůz až po odevzdání starého vozu a odjezdu novým vozem. O vůz Seat Ateca jsme se zajímali i u jiných prodejců, ale u Vás zvítězil dokonalý přístup k zákazníkovi.

Přestože jsme z Příbramska a máme to k Vám dále,  budeme po této zkušenosti jezdit i do Vašeho servisu na pravidelné prohlídky.

Ještě jednou díky za perfektní služby.

 

S přáním příjemného dne

Ch.


01. 04. 2019

Vážený pane inženýre, 

 dne 25.3. 2019 jsme na vaší pobočce v Českých Budějovicích zakoupily dva automobily značky Mazda CX 5. Vozidla nám předával pan Vít Bravenec, vedoucí prodeje vozů. Rády bychom Vám sdělily, že jsme byly spokojeny s jeho velmi přívětivým přístupem, věcnou a srozumitelnou instruktáží. Byl to pro nás velmi příjemný zážitek. Ještě jednou děkujeme.

S pozdravem,

E.S. , J.I.


25. 03. 2019

Vážený pane Čermáku,

nedávno jsem si u Vás ve společnosti v ČB nechal nabídnout Passata a Superba. Přestože jsem se z různých důvodů nakonec rozhodl pro Passata, rád bych Vám sdělil, že způsob, jak skvěle se mnou komunikoval a jak se mi věnoval pan František Filistein, když jsme řešili Superba, se vymyká běžnému prodejci automobilů. Budete-li mít možnost, poděkujte mu ještě jednou - já to právě telefonicky učinil.

S přátelským pozdravem,

M. L. 

 


22. 01. 2019

Dobrý den, 

chtěli bychom touto cestou poděkovat panu Beránkovi za vstřícný přístup při koupi auta Škoda Karoq 

ve vaší společnosti CB Auto Tábor. 

V roce 2018 březnu jsme byli na poslední garanční prohlídce vozu Toyota Avensis kombi v Toyotě Tábor.

Při čekání jsme se zastavili ve vaší prodejně, kde pan Beránek představil Škodu Karoq a vše dopodrobna vysvětlil,

i když jsme zmiňovali, že máme nové auto Toyotu. Dal nám vizitku a internetovou stránku, pokud budeme vyžadovat 

více informací, můžeme se ozvat.

Byl s námi vnuk, který žije v Dublinu a byl jako já s informacemi pana Beránka fascinován a doma sestavil auto 

dle našich představ. Dopadlo to tak, že pan Beránek nám nabídl, že si auto můžeme objednat a bude dodáno za 

12 měsíců, takže jsme souhlasili. Asi dvakrát jsme se na pana Beránka obrátili se změnou v nabídce a vždy velice 

ochotně vyhověl. 

Dokonce nám zavolal, že auto bude připraveno k převzetí už v prosinci 2018, protože vnuk chtěl být při předávaní, tak 

jsem ho požádal, aby předání auta bylo až v lednu 2019, aby vnuk mohl přiletět. Vyhověl a auto bylo předáno 15.1.2019.

Předání auta bylo precizní, vše nám pan Beránek perfektně vysvětlil včetně toho, jak pracovat s doplňkovou výbavou a my 

všichni jsme byli vstřícností pana Beránka nadšeni. 

Musíme podotknout, že toto auto není první nové auto, které jsme nakupovali, ale nikde jsme takový přístup při nákupu a předání 

auta nezažili, proto bychom rádi poděkovali touto cestou panu Beránkovi a vaší společnosti.

J.D.


05. 11. 2018

Dobrý den,

tento týden jsem zakoupil v CB Auto Český Krumlov VW Golf 1,2 TSI 2014. Prodejce pan Popovič je skvělý a férový prodejce. Tímto bych ho chtěl velmi pochválit za precizní prodej. 

Děkuji a s pozdravem,

K. P. 


12. 10. 2018

Vážený pane Kettner,

dovoluji si Vám napsat v souvislosti s opravou mého vozu KIA Cee´d, která proběhla ve vašem autorizovaném servise CB Auto Tábor.

 Už při prodeji vozu v Českých Budějovicích jsem byl velice spokojen s vedoucím prodeje panem Vondrušem. Proto jsem také ihned kontaktoval pana Ing. Františka Fišera a vyjádřil svou velkou spokojenost. Bohužel netrvalo dlouho, a díky "malé" nehodě mé přítelkyně jsem byl nucen navštívit servis v Táboře, kde se mě ujal pan Marek Dvořáček. I zde jsem očekával profesionální jednání.

 Nebudu to zbytečně protahovat a rovnou se vyjádřím, že jsem opravdu velice spokojen s přístupem pana Marka Dvořáčka. Profesionální postoj jsem prostě očekával a ten se mi od pana Dvořáčka také dostal. Navíc velice vstřícné jednání, porozumění problému, podrobné vysvětlení všech detailů opravy, vzájemná komunikace během opravy vozu a následné řešení nejasností mě utvrzuje v jediném, vysoký standard CB Auto, na který mě pan Ing. František Fišer upozorňoval, je s lidmi jako je pan Marek Dvořáček velice jednoduché udržet.

 Tímto chci panu Marku Dvořáčkovi velice poděkovat za mimořádný přístup, vstřícné a profesionální jednání, které mě pouze utvrdilo, že výběr vozu značky KIA, byl krok správným směrem. Věřím, že toto poděkování se panu Dvořáčkovi dostane nejen mým jménem.

Děkuji Vám za výborný servis a výborné lidi!

S přátelským pozdravem,

A.T.

 


12. 09. 2018

Vážení, 

před pár týdny jsem začal poptávat auto Mazda CX-5 pro svou manželku.

Obrátil jsem se na mnoho prodejců Mazdy, pochopitelně i včetně toho brněnského. Svým přístupem a bezvadným chováním mne zaujal pan Vít Bravenec z Vaší firmy,  a tak jsem započal jednání s Vaší firmou. Po telefonickém rozhovoru jsem přijel k Vám do Č. Budějovic a s panem Bravencem jsme se dohodli na koupi. Dávali jsme do protiúčtu taktéž Mazda CX-5 (od tohoto vozu se těžko přechází k jiné značce). 

Jednání proběhlo na perfektní profesionální úrovni a tak už po asi 10-ti dnech jsem přijel k Vám odevzdat starý vůz a odjel s novým. Velmi jsme s manželkou cenili naprosto dokonalého jednání a služeb pana Víta Bravence, kterému tímto ještě jednou děkujeme. 

Po této zkušenosti jsme se dokonce rozhodli, že i na roční prohlídky budeme z Brna jezdit do Vašeho servisu, i když to máme skoro 250 km a 3 hodiny cesty. 

Ještě jednou děkujeme za perfektní služby ve Vaší prodejně. 

Zdravím,

K. M. 

 


10. 09. 2018

Dobrý den pane řediteli,

již před nějakým časem jsem s Vámi komunikoval, nyní si dovoluji opět pozitivní reakci. Jako zákazník jezdím s vozidlem Passat již několik let na servis a i opravy do Vaší pobočky v Táboře. Pravidelně jsem vždy v kontaktu s p. Lelkem, Lososem, Kopřivou a Celnarem.

Každá práce s lidmi a ještě nyní v této době není jednoduchá. Protože také pracuji s lidmi a vím, že každá pozitivní zpráva udělá radost, tudíž předpokládám i Vám. Zmínění pánové vždy jednají velmi profesionálně, snaží se vždy maximálně pomoci a řešit problém, hledají nejoptimálnější řešení co nejrychleji jak je možné. Toto jsem také jasně vyjádřil při zpětném dotazu centrály VW o spokojenosti zákazníků.

 

Pane řediteli, velice děkuji a přeji více takových pozitivních zpráv.

S pozdravem / Best Regards

M. F.


04. 09. 2018

Dobrý den,

Jsem vaším pravidelným zákazníkem – aktuálně s firemním vozidlem Škoda Octavia. V poměrně krátké době jsem měl možnost využít i vaší služby „dopravy“ v době, kdy jsem byl nucen ať již z důvodu pravidelné prohlídky, nebo tak jako je tomu právě nyní - z důvodu opravy po nehodě – zanechat vozidlo ve vašem servisu na nezbytně nutnou dobu. Shodou okolností a náhod jsem byl dopravován do místa svého pracoviště a následně zpět do servisu jak Šárkou Šubrtovou, tak i Veronikou Jedličkovou.

                Chtěl bych touto cestou poděkovat nejenom za tuto vaši službu, ale i konkrétně za profesionalitu obou zmíněných dam. Spolehlivost, dochvilnost, profesionální doprava po městě a v neposlední řadě příjemná neformální komunikace jsou jejich devizou a pro mne jako pro zákazníka velmi zajímavým bonusem k vašim službám. Svědčí to o tom, že kvalita vašich služeb je odváděná nejenom na dílně a v showroomu, ale i  mimo ně.

Děkuju a přeju hodně spokojených zákazníků

J.S.


12. 08. 2018

Vážený pane Kettner,

dovoluji si Vám napsat v souvislosti s opravou mého vozu KIA Cee´d, která proběhla ve vašem autorizovaném servise CB Auto Tábor.

Už při prodeji vozu v Českých Budějovicích jsem byl velice spokojen s vedoucím prodeje panem Vondrušem. Proto jsem také ihned  kontaktoval pana Ing. Františka Fišera a vyjádřil svou velkou spokojenost. Bohužel netrvalo dlouho, a díky "malé" nehodě mé přítelkyně jsem byl nucen navštívit servis v Táboře, kde se mě ujal pan Marek Dvořáček. I zde jsem očekával profesionální jednání. Nebudu to zbytečně protahovat a rovnou se vyjádřím, že jsem opravdu velice spokojen s přístupem pana Marka Dvořáčka.

Profesionální postoj jsem prostě očekával a ten se mi od pana Dvořáčka také dostal. Navíc velice vstřícné jednání, porozumění problému, podrobné vysvětlení všech detailů opravy, vzájemná komunikace během opravy vozu a následné řešení nejasností mě utvrzuje v jediném-vysoký standard CB Auto, na který mě pan Ing. František Fišer upozorňoval, je s lidmi jako je pan Marek Dvořáček velice jednoduché udržet.

Tímto chci panu Marku Dvořáčkovi velice poděkovat za mimořádný přístup, vstřícné a profesionální jednání, které mě pouze utvrdilo, že výběr vozu značky KIA, byl krok správným směrem. Věřím, že toto poděkování se panu Dvořáčkovi dostane nejen mým jménem.


Děkuji Vám za výborný servis a výborné lidi!


S přátelským pozdravem

A. T.


03. 04. 2018

Vážený pane řediteli,

teprve nedávno jsem se stal novým majitelem vozu KIA Cee´d.


Už můj první telefonický kontakt s prodejcem, kterým byl pan Martin Vondruš naznačoval, že prodej automobilu proběhne s profesionálem, kterého jsem také očekával.

Vše se potvrdilo při samotném osobním setkání, kdy došlo k předání vozidla. Přístup pana Vondruše byl naprosto perfektní. Bez dotazů nám vše podrobně vysvětlil a na 

moje otázky - často malicherného rázu, odpovídal s vážností, kterou jsem byl opravdu velmi mile překvapen. Samotný prodej vozu a jeho administrativní záležitosti potom

byly vyřízeny velmi rychle a s přesností, kterou jsem vyžadoval.

 

Velmi vstřícné jednání, profesionální přístup a slušné vystupování pana Vondruše mě jen utvrdilo, že jsem si vybral tu správnou značku svého nového vozu.

Děkuji Vám!

 

S pozdravem,

A.T.


Top