15. 12. 2016

Dobrý den pane řediteli,

rok se s rokem sešel, musím opět zareagovat. Jsem trvalým zákazníkem servisu VW v Táboře, mám vozidlo Passat. Kladných hodnocení není nikdy dost, dovolte mi zopakovat co jsem učinil již minulý rok.

Jezdím hodně, nejvíce přicházím do kontaktu s panem Lososem, jeho přístup, erudovanost, ochota, snaha řešit spokojenost zákazníka je naprosto profesionální. Celkově musím říci, že přístup i dalších Vašich pracovníků, např. pana Svitáka a dalších, když s nimi přijdu pracovně do kontaktu je velmi dobrý.

Děkuji, přeji Vám a všem Vašim pracovníkům klidné vánoční svátky a dobrý rok 2016.

 

S pozdravem

Ing. Milan Fořt


11. 11. 2016

Vážený pane řediteli,

dovoluji si touto cestou vyjádřit pochvalu a poděkování Vašemu autosalonu CB Auto a především vedoucímu prodeje SEAT panu Radku Kukačkovi za velmi milé, příjemné a ochotné jednání při koupi mého nového vozu Seat, který jsem si včera odvezla z prodejny v Českých Budějovicích.

S přáním hezkého dne

Ing. Jana Sládková


01. 08. 2016

Dobrý den pane Slavíčku,

před týdnem jsem si u Vás v CB Auto České Budějovice koupil nový vůz Seat Toledo. O tento prodej se staral pan Jaroslav Dvořák a musím říci, že většího profesionála jsem dlouho neviděl. V pondělí jsem přijel k Vám na pobočku s tím, že se mi vůz libí a že bych nechal můj vůz protiúčtem, pan Dvořák vše spočítal, připravil a zařídil. (Naprosto chápu, že je to jeho práce, ale jsou prodejci a prodejci) a on je přesně ten druhý, příjemný a hlavně vstřícný. Ve středu jsem s vozem spokojeně odjel, určitě Vás budu všude doporučovat, můj otec také přemýšlí nad novým vozem a už víme kam si pro něj pojedeme :-) Doporučení na CB Auto mi dal můj kolega Vojtěch Daňhel, který si u Vás bral auto před 14 dny a byl moc spokojený a měl pravdu, jste jedničky.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

David Faic


24. 06. 2016

Vážený pane řediteli,

dne 12.5.2016 jsem ve Vaší firmě CB Auto a.s. v Táboře zakoupil osobní automobil Škoda Octavia RS. Vaše společnost od nás zároveň koupila náš stávající automobil Volvo S40. Děkuji Vám i všem Vašim zaměstnancům za bezproblémový přístup v řešení těchto obchodních skutků.Váš showroom, jeho pracovní režim ve mně zanechal pocit vysoké a kvalitní profesní dovednosti.

Dovolte mi touto cestou vyzvednout maximální profesionální i lidské jednání Vašeho zaměstnance v pracovní pozici Prodejce ojetých vozů, pana Tomáše Cílka, který s ochotou jemu vlastní vytvořil ve mně jakožto v klientovi pocit jistoty správného rozhodnutí realizovat zmíněné obchodní transakce v zázemí Vaší společnosti.

Jsem rád, že je možno nalézt solidní firmu jako je ta Vaše a věřím, že se i v budoucnu budu opět obracet na vás s poptávkou v této obchodní oblasti. Přeji Vám i všem Vašim zaměstnancům pevné zdraví, mnoho pracovních a osobních úspěchů ve vašich životech.

S pozdravem

Josef Soucha


21. 06. 2016

Dobrý den,

rád bych tímto emailem poděkoval panu Vítu Kováři z CB Aauto Český Krumlov za ochotu a pomoc při odstranění závady na mém automobilu. Dne 21.6.2016 při vystoupení z automobilu  se mi zasekl zámek u dveří řidiče a motor běžel. Nemohl jsem se dostat do automobilu, tak jsem chtěl využít asistenční službu KIA. Po nahlášení události asistenční službě, jsem hodinu čekal na první reakci, kde mi bylo sděleno, že nemají k dispozici kompetentní osobu k pomoci. Asistenční služba vyžadovala číslo asistenční karty, kterou jsem měl uzamčenou v automobilu. Dále jsem čekal další dvě hodiny, zda mi s problémem pomohou, avšak nikoliv. Byla mi nabídnuta pomoc formou odtahu, kde asistenční služba neuměla zjistit, zda ten den odtahový vůz sežene. Přes známého jsem obdržel kontakt na pana Víta Kováře, kterého jsem ihned kontaktoval a on mi nabídl okamžitou pomoc a přijel mi problém vyřešit.

Díky jeho rychlému jednání se povedlo automobil otevřít. S pomocí asistenční služby bych tam stál možná ještě dnes.

Jsem vděčný, že existují ochotní a profesionální lidé jako pan Kovář, kterému chci ještě jednou velice poděkovat.

S přátelským pozdravem - Best regards - Mit freundlichen Grüßen

Andrej Pradeniak


04. 05. 2016

Vážení,

ráda bych Vám napsala o svojí zkušenosti při koupi auta Mazda CX-5, při které jsme jednali s panem Vondrušem.

Poprvé jsem volala v sobotu 23.4. v 8 ráno - jestli bychom se mohli ještě ten den přijet podívat na Mazdu. Pan Vondruš rovnou říkal, že sice tam má hodně lidi, ale ať přijedeme a že to určitě nějak vymyslíme. Vzhledem k tomu, že jsme jeli z Prahy a reálně bychom do 12 (do konce otevírací doby v sobotu) nic nestihli, p. Vondruš zůstal s námi přesčas, absolvoval testovací jízdu a zodpověděl veškeré dotazy.

V průběhu týdne p. Vondruš reagoval bleskově na dotazy (a že jich nebylo úplně málo), a pokud do několika hodin neodpověděl na e-mail, vždy následně telefonicky zavolal a celkově se velmi vzorně o nás, jakožto zákazníky, staral. I když jsem se na některé věci ptala vícekrát, pokaždé mi odpověděl - bez žádného náznaku podrážděnosti (dnes se to vidí ještě výjimečněji než že někdo zůstane přesčas). Další sobotu - 29.4. - jsme auto úspěšně vyzvedli (financováno přes úvěr, dříve to nešlo).

Když to shrnu - s p. Vondrušem jsme byli velmi, velmi spokojeni. Pokud bychom v budoucnu řešili koupi dalšího auta, opravdu nebudu litovat cestu z Prahy do Českých Budějovic, protože takový servis se jen tak nevidí (obdobné e-maily opravdu nepíšu pravidelně a p. Vondruše jsme viděli 23.4. prvně).

S pozdravem

Sofya Rozhoňová / Khazarova


14. 04. 2016

Dobrý den,

rád bych se Vám po nějaké době připomněl a sdělil přímo Vám zpětnou vazbu na služby poskytované Vaší společností. 

Před pár lety jsme spolu řešili dodavatelský vztah s firmou Michelin, nyní pracuji stále ve skupině Michelin ovšem jako konzultant a částečně developer sítě Euromaster v ČR.

Zpět k důvodu proč Vám píši. Potřeboval jsem na svém služebním vozidle vykonat garanční prohlídku v 60.000 km. Po telefonním kontaktu s několika renomovanými prodejci jsem ocenil vstřícnost a prozákaznicky orientovanou komunikaci Vašeho zaměstnance pana Vojče a rozhodl se vyrazit na servisní prohlídku do ČB. Cesty z Prahy nelituji a jsem velmi potěšen Vaším profesionálním přístupem.

Děkuji a přeji mnoho obchodních úspěchu.

S pozdravem / Best regards

Ludvík Drštička


22. 10. 2015

Vážená paní Mrázová,

dovolte mi, abych Vám i celému vašemu kolektivu vyslovil poděkování za velmi profesionální přístup k zákazníkům.

V nedávné době jsem byl se svým vozem na zimní prohlídce a výměně kol. Musím konstatovat, že jsem se opakovaně setkal s naprostým profesionálním přístupem, příjemným vystupováním a vynikajícím zákaznickým servisem. Jako manager výrobní společnosti vím, že není snadné si udržet tak vysoký standard, že je potřeba se opřít o spolehlivé pracovníky. Proto mi dovolte, abych Vám svým jménem poblahopřál, že se Vám to daří opakovaně. Za svou dlouholetou řidičskou praxi jsem měl možnost navštívit mnoho servisů, musím však říci, že takových jako je ve vaší společnosti mnoho není. Velice si cením takových služeb.

S přáním mnoha spokojených zákazníků

Ing. Jaroslav Maršán p.p.a.

 


Top