12. 09. 2018

Vážení, 

před pár týdny jsem začal poptávat auto Mazda CX-5 pro svou manželku.

Obrátil jsem se na mnoho prodejců Mazdy, pochopitelně i včetně toho brněnského. Svým přístupem a bezvadným chováním mne zaujal pan Vít Bravenec z Vaší firmy,  a tak jsem započal jednání s Vaší firmou. Po telefonickém rozhovoru jsem přijel k Vám do Č. Budějovic a s panem Bravencem jsme se dohodli na koupi. Dávali jsme do protiúčtu taktéž Mazda CX-5 (od tohoto vozu se těžko přechází k jiné značce). 

Jednání proběhlo na perfektní profesionální úrovni a tak už po asi 10-ti dnech jsem přijel k Vám odevzdat starý vůz a odjel s novým. Velmi jsme s manželkou cenili naprosto dokonalého jednání a služeb pana Víta Bravence, kterému tímto ještě jednou děkujeme. 

Po této zkušenosti jsme se dokonce rozhodli, že i na roční prohlídky budeme z Brna jezdit do Vašeho servisu, i když to máme skoro 250 km a 3 hodiny cesty. 

Ještě jednou děkujeme za perfektní služby ve Vaší prodejně. 

Zdravím,

K. M. 

 


10. 09. 2018

Dobrý den pane řediteli,

již před nějakým časem jsem s Vámi komunikoval, nyní si dovoluji opět pozitivní reakci. Jako zákazník jezdím s vozidlem Passat již několik let na servis a i opravy do Vaší pobočky v Táboře. Pravidelně jsem vždy v kontaktu s p. Lelkem, Lososem, Kopřivou a Celnarem.

Každá práce s lidmi a ještě nyní v této době není jednoduchá. Protože také pracuji s lidmi a vím, že každá pozitivní zpráva udělá radost, tudíž předpokládám i Vám. Zmínění pánové vždy jednají velmi profesionálně, snaží se vždy maximálně pomoci a řešit problém, hledají nejoptimálnější řešení co nejrychleji jak je možné. Toto jsem také jasně vyjádřil při zpětném dotazu centrály VW o spokojenosti zákazníků.

 

Pane řediteli, velice děkuji a přeji více takových pozitivních zpráv.

S pozdravem / Best Regards

M. F.


04. 09. 2018

Dobrý den,

Jsem vaším pravidelným zákazníkem – aktuálně s firemním vozidlem Škoda Octavia. V poměrně krátké době jsem měl možnost využít i vaší služby „dopravy“ v době, kdy jsem byl nucen ať již z důvodu pravidelné prohlídky, nebo tak jako je tomu právě nyní - z důvodu opravy po nehodě – zanechat vozidlo ve vašem servisu na nezbytně nutnou dobu. Shodou okolností a náhod jsem byl dopravován do místa svého pracoviště a následně zpět do servisu jak Šárkou Šubrtovou, tak i Veronikou Jedličkovou.

                Chtěl bych touto cestou poděkovat nejenom za tuto vaši službu, ale i konkrétně za profesionalitu obou zmíněných dam. Spolehlivost, dochvilnost, profesionální doprava po městě a v neposlední řadě příjemná neformální komunikace jsou jejich devizou a pro mne jako pro zákazníka velmi zajímavým bonusem k vašim službám. Svědčí to o tom, že kvalita vašich služeb je odváděná nejenom na dílně a v showroomu, ale i  mimo ně.

Děkuju a přeju hodně spokojených zákazníků

J.S.


12. 08. 2018

Vážený pane Kettner,

dovoluji si Vám napsat v souvislosti s opravou mého vozu KIA Cee´d, která proběhla ve vašem autorizovaném servise CB Auto Tábor.

Už při prodeji vozu v Českých Budějovicích jsem byl velice spokojen s vedoucím prodeje panem Vondrušem. Proto jsem také ihned  kontaktoval pana Ing. Františka Fišera a vyjádřil svou velkou spokojenost. Bohužel netrvalo dlouho, a díky "malé" nehodě mé přítelkyně jsem byl nucen navštívit servis v Táboře, kde se mě ujal pan Marek Dvořáček. I zde jsem očekával profesionální jednání. Nebudu to zbytečně protahovat a rovnou se vyjádřím, že jsem opravdu velice spokojen s přístupem pana Marka Dvořáčka.

Profesionální postoj jsem prostě očekával a ten se mi od pana Dvořáčka také dostal. Navíc velice vstřícné jednání, porozumění problému, podrobné vysvětlení všech detailů opravy, vzájemná komunikace během opravy vozu a následné řešení nejasností mě utvrzuje v jediném-vysoký standard CB Auto, na který mě pan Ing. František Fišer upozorňoval, je s lidmi jako je pan Marek Dvořáček velice jednoduché udržet.

Tímto chci panu Marku Dvořáčkovi velice poděkovat za mimořádný přístup, vstřícné a profesionální jednání, které mě pouze utvrdilo, že výběr vozu značky KIA, byl krok správným směrem. Věřím, že toto poděkování se panu Dvořáčkovi dostane nejen mým jménem.


Děkuji Vám za výborný servis a výborné lidi!


S přátelským pozdravem

A. T.


03. 04. 2018

Vážený pane řediteli,

teprve nedávno jsem se stal novým majitelem vozu KIA Cee´d.


Už můj první telefonický kontakt s prodejcem, kterým byl pan Martin Vondruš naznačoval, že prodej automobilu proběhne s profesionálem, kterého jsem také očekával.

Vše se potvrdilo při samotném osobním setkání, kdy došlo k předání vozidla. Přístup pana Vondruše byl naprosto perfektní. Bez dotazů nám vše podrobně vysvětlil a na 

moje otázky - často malicherného rázu, odpovídal s vážností, kterou jsem byl opravdu velmi mile překvapen. Samotný prodej vozu a jeho administrativní záležitosti potom

byly vyřízeny velmi rychle a s přesností, kterou jsem vyžadoval.

 

Velmi vstřícné jednání, profesionální přístup a slušné vystupování pana Vondruše mě jen utvrdilo, že jsem si vybral tu správnou značku svého nového vozu.

Děkuji Vám!

 

S pozdravem,

A.T.


22. 01. 2018

Vážený pane řediteli,


ráda bych Vám tímto chtěla poděkovat za profesionální služby a vysoký standart , jenž je u Vás samozřejmostí. 

Velice si vážím práce Vašich zaměstnanců, především práce p. Milana  Rohlíčka za jeho milý a profesionální přístup k zákazníkům. 

V loňském  roce jsem využila služeb Vašeho autoservisu několikrát a vždy jsem byla nadmíru spokojena. Pokaždé se mi snažíte vyjít maximálně vstříc, zaměstnanci jsou všichni velice milí , příjemní a usměvaví. Vždy se k Vám ráda vracím, neboť Vaše služby jsou na velmi vysoké úrovni.

V novém roce Vám přeji mnoho profesních úspěchů a plno spokojených zákazníků.

 

S přátelským pozdravem

I.S.


10. 01. 2018

Dobrý den,

v prosinci jsem si u Vás koupila Škodu Fabii. Při koupi auta jsem celou dobu jednala s panem Josefem Layerem a byla jsem velmi spokojená.

Pan Layer se mi trpělivě věnoval, vždy na moje otázky odpověděl a jsem přesvědčená o tom, že mi navrhl a pomohl realizovat pro mě nejvýhodnější způsob koupě vozu.

Prosím vyřiďte mu moje poděkování a Vaší firmě přeji, aby všichni Vaši prodejci byli k zákazníkům takto vstřícní.

 

S pozdravem a přáním hezkého dne

R.B.


30. 10. 2017

Vážený pane Kubovče,

Chtěl bych vyjádřit velmi pozitivní zkušenost s Vaším zaměstnancem panem Lukášem Skřivanem, v oddělení ojetých vozů ČB.


I přes to, že jsem se nakonec rozhodl koupit vůz VW Golf z jinou motorizací u jiného VW prodejce, který měl tuto motorizaci ihned k prodeji, chtěl bych touto cestou vyjádřit pochvalu a poděkování.

Pan Skřivan se mi při možné koupi vozu ve Vaší firmě během několika návštěv vždy velmi profesionálně a přátelsky věnoval. Ochotně sdělil veškeré požadované informace a dotazy a snažil se upřímně najít vhodný vůz pro naše rodinné potřeby. 

Jeho odborné znalosti značně usnadnily orientaci v technických rozdílech jednotlivých VW vozů.

Musím po pravdě říci, že pokud byste v danou dobu měli preferovanou motorizaci v nabídce, bez zaváhání bych koupil zánovní vůz v CB-Auto České Budějovice. 


S přáním hezkého dne

E.R.


11. 09. 2017

Dobrý den,

je to čtrnáct dní co jsme si od Vás odvezli novou Kiu Ceed. I když je to krátký čas, tak už si dovoluji pochválit Váš tým. Velmi dobře se mi spolupracuje s panem Ing. Dubem i servisním poradcem panem Červíkem.

S panem Ing. Dubem se mi velmi dobře spolupracovalo při koupi, ale i po něm. Pro nový vůz jsme přijeli naším Ceedem, který jsem koupil v dubnu 2007 u Součka v J. Hradci. V poslední době vsak začal zlobit a nechtěl občas teplý startovat. Nikdo to neuměl vyřešit. A zrovna když jsme chtěli odjet starým i novým, tak starý nechtěl nastartovat. Chtěl jsem původně roztlačit a odjet, ale zrovna jsem požádal o pomoc pana Červíka a ten mi doporučil auto nechat u Vás. Asi to neměl jednoduché, ale nakonec závadu našel a vše funguje, jak má. Musel řešit i nové, protože manželka před týdnem trefila prase. Ve spolupráci s Ing. Dubem, panem Červíkem a neměl bych zapomenout i na pana Strnada je vše na dobré cestě. Opraveno tak abychom teď mohli být na Slovensku na dovolené. Jsem tedy rád, že jsem si vybral CB Auto pro koupi nové Kie. Dobrou spolupráci oceňuji. Pan Ing. Dub se mnou řešil nejen prodej, ale i servis a novou pojistku a to vše k mé plné spokojenosti.

Děkuji a těším se na další spolupráci.

V.V.


15. 12. 2016

Dobrý den pane řediteli,

rok se s rokem sešel, musím opět zareagovat. Jsem trvalým zákazníkem servisu VW v Táboře, mám vozidlo Passat. Kladných hodnocení není nikdy dost, dovolte mi zopakovat co jsem učinil již minulý rok.

Jezdím hodně, nejvíce přicházím do kontaktu s panem Lososem, jeho přístup, erudovanost, ochota, snaha řešit spokojenost zákazníka je naprosto profesionální. Celkově musím říci, že přístup i dalších Vašich pracovníků, např. pana Svitáka a dalších, když s nimi přijdu pracovně do kontaktu je velmi dobrý.

Děkuji, přeji Vám a všem Vašim pracovníkům klidné vánoční svátky a dobrý rok 2016.

 

S pozdravem

M.F.


11. 11. 2016

Vážený pane řediteli,

dovoluji si touto cestou vyjádřit pochvalu a poděkování Vašemu autosalonu CB Auto a především vedoucímu prodeje SEAT panu Radku Kukačkovi za velmi milé, příjemné a ochotné jednání při koupi mého nového vozu Seat, který jsem si včera odvezla z prodejny v Českých Budějovicích.

S přáním hezkého dne

J.S.


01. 08. 2016

Dobrý den pane Slavíčku,

před týdnem jsem si u Vás v CB Auto České Budějovice koupil nový vůz Seat Toledo. O tento prodej se staral pan Jaroslav Dvořák a musím říci, že většího profesionála jsem dlouho neviděl. V pondělí jsem přijel k Vám na pobočku s tím, že se mi vůz libí a že bych nechal můj vůz protiúčtem, pan Dvořák vše spočítal, připravil a zařídil. (Naprosto chápu, že je to jeho práce, ale jsou prodejci a prodejci) a on je přesně ten druhý, příjemný a hlavně vstřícný. Ve středu jsem s vozem spokojeně odjel, určitě Vás budu všude doporučovat, můj otec také přemýšlí nad novým vozem a už víme kam si pro něj pojedeme :-) Doporučení na CB Auto mi dal můj kolega Vojtěch Daňhel, který si u Vás bral auto před 14 dny a byl moc spokojený a měl pravdu, jste jedničky.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

D.F.


Top