Volkswagen Užitkové vozy v novém „brand designu“

Volkswagen Užitkové vozy vstupuje s novým vizuálním stylem značky do nové éry jako moderní poskytovatel řešení pro budoucí mobilitu.


Součástí změny je zcela nové logo, optimalizované pro použití v moderních digitálních formátech. České webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy prošly proměnou. 

Značka Volkswagen Užitkové vozy, dlouhodobá jednička na českém trhu užitkových vozů v segmentech N1+N2/M1+M2, přichází na český trh s novým "brand designem". Nový vizuální styl značky znamená změnu loga, barevnosti i celkově stylu marketingové komunikace. Se změnou souvisí nové webové stránky včetně nového loga v dvourozměrné podobě, které byly spuštěny 4. listopadu. Volkswagen Užitkové vozy chce být nově pojatým marketingem a komunikací ještě blíž svým zákazníkům než dosud.

Top