Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij EURO o atraktivní ceny

Vítěz soutěže Zažij EURO se stane oficiálním nosičem turnajového míče Anglie–Česko a povečeří s „Čechínem“


Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij EURO o atraktivní ceny

Volkswagen plní sny i v náročné době. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na mistrovství Evropy ve fotbale (UEFA EURO 2020™), kde jej čeká řada dalších nezapomenutelných zážitků včetně funkce oficiálního nosiče fotbalového míče a večeře s legendárním brankářem Petrem Čechem. Volkswagen také podporuje organizátory fotbalového turnaje ve 12 evropských metropolích poskytnutím flotily vozidel, jíž budou v průběhu turnaje dominovat elektromobily ID.3 a ID.4. Volkswagen využívá partnerství s fotbalem k šíření povědomí o ambiciózních cílech strategie Way2ZERO pro ochranu klimatu.

Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, který je od loňského roku ambasadorem značky Volkswagen, říka že partnerství se značkou Volkswagen je pro něj ctí a na letní evropský šampionát se i díky společným aktivitám nesmírně těší. Jako oficiální partner šampionátu může Volkswagen nabídnout fanouškům širokou paletu zážitků a on je nadšený, že čeští fotbaloví fanoušci se díky tomu mohou stát aktivní součástí velkého fotbalového svátku. Vyhlíží turnaj, který bude v mnoha ohledech revoluční. A je rád, že prostřednictvím Volkswagenu bude jeho součástí.

Nová soutěž Zažij EURO je určena pro všechny fotbalové nadšence, hlavní cenu si mohou užít děti od 10 do 14 let a jejich rodiny. Na účastníky soutěže Zažij EURO čekají nejen elektromobily ID.4 k týdenní zápůjčce, ale také další atraktivní ceny. Například výherce hlavní ceny pojede na utkání Česká republika – Anglie (21. až 23. června) s bohatým doprovodným programem, jehož součástí bude mimo jiné večeře s Petrem Čechem. Výherce navíc ponese oficiální fotbalový míč zápasu při nástupu obou jedenáctek na hrací plochu. Skvělou zprávou je aktuální informace z oficiálních kanálů UEFA, která možnost uskutečnění aktivity ´Match ball carrier´ pro zápas Anglie – Česko potvrdila. Zároveň oficiální zpráva hovoří o možnosti naplnění až 25% kapacity stadionu ve Wembley.

Soutěž Zažij EURO, jejímž hlavním mediálním partnerem je rozhlasová stanice Evropa 2, se koná od 16. dubna do 14. května na webových stránkách www.zazijeuro.cz. Dítě ve věku 10 až 14 let musí do soutěže o hlavní cenu přihlásit dospělá osoba. Výherci denních, týdenních a hlavních cen budou náhodně losováni v pořadu Ranní show na Evropě 2. Na základě natočených selfie videí soutěžících vybere porota šťastlivce, kteří postoupí do finálového kola boje o hlavní cenu.

Ve všech 12 městech, v nichž se budou od 11. června do 11. července 2021 hrát zápasy mistrovství Evropy ve fotbale (UEFA EURO 2020™), probíhají již mnoho měsíců intenzivní přípravy. Flotily automobilů značek Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy jsou postupně rozšiřovány, dominantní částí vozových parků bude několik stovek elektromobilů ID.3 a ID.4. Evropský šampionát se svojí náročnou a obsáhlou logistikou v mnoha evropských metropolích bude ideální možností předvést potenciál a sílu revolučních modelů ID. 

Volkswagen podporuje fotbal od nejnižších až po nejvyšší úrovně již mnoho desetiletí a partnerem UEFA (Unie evropských fotbalových asociací) je od roku 2018. Jako oficiální partner pro mobilitu bude vystupovat i na nadcházejícím turnaji UEFA EURO 2020™, který musel být kvůli koronavirové pandemii přeložen na letošní rok. V České republice se vedle Petra Čecha značka Volkswagen spojila i s trojicí výrazných fotbalových postav tuzemského fotbalu. Pavel Kadeřábek z německého Hoffenheimu i Ladislav Krejčí a David Pavelka z pražské Sparty jsou skvělými sportovci a zároveň osobnostmi, jejichž příběhy jsou inspirující nejen v prostředí vrcholového sportu.

Top