Servisujeme bezpečně

Jsme tu pro všechny i v této nelehké době.

 

Nebojte se využít služeb našeho servisu. 

Zavedli jsme řadu opatření, abychom i nadále mohli bez rizika pro naše zákazníky i zaměstnance poskytovat plnohodnotný a kvalitní servis a zajistit tak maximálně bezpečné prostředí pro vás a váš vůz.

 

  • Telefonické či e-mailové objednání: Objednání vozu do servisu či na pravidelnou servisní prohlídku proveďte, prosíme, telefonicky či elektronickou formou. Společně s našimi pracovníky rychle najdete termín, který vám bude vyhovovat a zároveň při něm bude minimalizováno setkávání s ostatními zákazníky v prostorách našeho servisu

  • Distanční příjem: Klientská zóna servisu je v současné situaci upravena tak, aby bylo při příjmu vozu možno v maximální míře dodržovat nařízení Vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu. Je nám líto, že si s vámi naši servisní poradci nemohou podat ruku, ale věříme, že i tak budete s našimi službami maximálně spokojeni

  • Dezinfekce vozu: Pro bezpečí vaše i našich pracovníků pečlivě vydezinfikujeme veškeré kontaktní plochy vašeho vozu již při příjmu do servisu

  • Zvýšená hygienická opatření servisních prací: Všichni naši technici jsou vybaveni ochrannými pomůckami a jsou proškoleni pro mimořádnou situaci. Při práci dodržují maximální možnou úroveň hygienických standardů

  • Dezinfekce před předáním zákazníkovi: Ačkoli během práce na vašem voze dodržujeme zvýšené hygienické standardy, pro vaše maximální bezpečí jej před předáním ještě jednou pečlivě vydezinfikujeme

  • Bezpečné předání vozu po servisu: Stejně jako při příjmu vozu vás prosíme o pochopení minimalizace přímého osobního kontaktu tak i při předání automobilu zpět vám

  • Bezkontaktní platba: Pokud to je možné, preferujeme bezhotovostní platbu

 

Pro váš maximální komfort a bezpečí doporučujeme v rámci servisní prohlídky či opravy objednat DEZINFEKCI KLIMATIZACE, kde se mohou hromadit choroboplodné zárodky.

Top