CB Automat - bezkontaktní servisní služba

Zcela nový bezkontaktní servis & autopůjčovna
 

Nemáte času nazbyt? Nestíháte přistavit váš vůz v provozní době servisu? Nechcete čekat až servisní poradce odbaví zákazníka před vámi? Pak právě pro vás jsme připravili zcela novou službu a to bezkontaktní servis a autopůjčovnu v jednom. Stačí prostě jen přivézt svůj vůz, zaparkovat, odevzdat klíče a za pár chvil odjet domů?

 

Co je CB Automat?

Jedná se o venkovní bezobslužný automat, který uloží klíče od vašeho vozidla a umožní tak předání vozu do servisu a následné vyzvednutí po provedených pracích. Jedná se o bezkontaktní servis, kdy nepřijdete do styku se servisním poradcem a můžete tak váš vůz přistavit v jakoukoliv hodinu a v jakýkoliv den.

 

Výhody:

  • CB Automat funguje nonstop, tedy v jakoukoliv denní či noční hodinu. Pokud se vám nehodí přijet na servis v naši denní otevírací dobu, je pro vás tato služba ideální.

  • Tuto službu můžete využít také pouze pro vyzvednutí vašeho vozidla.

  • Stejně tak můžete využít i bezkontaktní autopůjčovnu - vyzvednutí a vrácení zapůjčeného vozidla. Volba je jen na vás.

 

Návod, jak CB Automat využít:

  1. Po příjezdu na vyhrazené místo (vpravo před salonem ŠKODA) zaparkujte a vůz bezpečně uzamkněte.
     
  2. Jděte k CB Automatu, který je umístěn v rohu salonu ŠKODA.
     
  3. Pokud jste objednaní, dotkněte se obrazovky, zadejte číslo zakázky a telefonní číslo.
     
  4. Vložte klíče od vozidla s potřebnou dokumentací do schránky. Číslo schránky, kterou máte otevřít se vám zobrazí na displeji CB Automatu. Schránku bezpečně zavřete.
     
  5. Pokud objednaní nejste, zadejte navíc SPZ vozu a telefonní kontakt.
     
  6. Z CB Automatu vám přijde SMS s informací o přistavení vašeho vozidla na servis/do autopůjčovny.
     
  7. Nyní již necháte další kroky na našem servisním týmu, který vás bude zpětně kontaktovat.
     
  8. Servisní poradce Váš vůz nafotí, následně vyzvedne klíče z trezorové schránky CB Automatu a bude vás telefonicky kontaktovat pro sepsání zakázkového listu, provedení nutných úkonů na vozidle a dalších nezbytností před opravou vašeho vozidla.
     
  9. Zakázkový list vám odešle k potvrzení prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení z vaší strany začneme na vozidle pracovat.
     
  10. Během servisních úkonů, rozšíření zakázky či dalších nezbytností je s vámi náš servisní poradce v telefonickém, či e-mailovém kontaktu.
     
  11. Po dokončení opravy vašeho vozidla je možné převzít vůz stejným způsobem, jako jste jej předali do servisu. Informaci předejte servisnímu poradci.
     
  12. Servisní poradce vloží klíče a potřebné dokumenty do trezorové schránky a odešle Vám SMS s informací, že vůz máte připraven k převzetí.
     
  13. Na váš mobilní telefon obdržíte zcela unikátní PIN kód včetně ceny za servisní opravu/zapůjčení vozidla. PIN kód slouží k potvrzení Vaší identity pro otevření bezpečnostní schránky našeho CB Automatu.
     
  14. V případě, že se jedná o placený servisní úkon, pro otevření CB Automatu je nutný nejen PIN kód, ale zejména provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí CB Automatu.

 

O bezpečnost vašeho vozu nemusíte mít obavy. Prostor je střežen a monitorován bezpečnostními kamerami ze všech stran a celý CB Automat je napojen na zabezpečovací systém.

Pevně věříme, že vám tato nová služba zjednoduší cestu do servisu a zkrátí čas čekání na minimum, abyste se mohli plně věnovat věcem, které máte rádi.

 

V případě potřeby se s důvěrou obraťte na níže uvedený kontakt:

Veronika Tučková
Tel.: 778 700 048
sluzby@cb-auto.cz

 

Galerie

Top